Norşin Kürtçe Değil Ermenicedir

ANADOLU İLE MEZOPOTAMYADA HİÇ BİR YERLEŞİM VE COĞRAFİ İSİM KÜRTÇE DEĞİLDİR.GERÇEK TÜRKLERİN VE KÜRTLERİN ARASINA KARIŞMIŞ OLAN AVDETİLER YALAN SÖYLÜYORLAR.NORŞİN,KÜRTCÜ-İSLAMI SAVUNAN NURCULARIN KÜRTCÜ LİDERİ SAİD-İ KÜRDİNİN İLKOKULA GİTTİĞİ YER OLMASININ YANISIRA, ERMENİLERİN VE YEZİDİLERİN FOLKLORUNDE BULUNAN ÇINGIRAKLI YILANIN TAKLİT EDİLDİĞİ ZILGITLI -BAR OYUNLARININ DOĞUŞ YERİDİR.YANİ PKK LI KATİLERİN TÜRK ASKERİNİ ÖLDÜRDÜKTEN SONRA OYNADIĞI HALAY OYUNU İLE ŞEYTANI TEMSİL EDEN MELEK-İ TAVUS'UN BEKCİSİ OLAN ÇINGIRAKLI YILANIN SESİNİN TAKLİDİ OLAN ZILGITI ÇEKEREK, ONA YANİ ŞEYTANA ŞÜKRANLARIN SUNULDUĞU GİBİ!NORŞİN ERMENİCE BİR İSİM OLUP,ETİMOLOJİK KÖKEN OLARAK NOR=YENİ ile ŞEN/ŞİN =KÖY HECELERİNDEN OLUŞMUŞ VE "YENİKÖY"

ANLAMINDADIR.KÜRTÇE DEĞİL BAL GİBİ ERMENİCE DİR! NEDEN BİR ERMENİ İSMİ BİLEREK KÜRT İSMİ GİBİ YUTTURULMAK İSTENİYOR! YOKSA TARİH TEKKERRÜR EDİYOR DA, TÜRK DÜŞMANI ERMENİ İSYANCI ALEX GİBİLERİ ALİŞAR ADIYLA KÜRTLERİ KANDIRARAK TÜRKLERE Mİ SALDIRTMAK İSTİYORLAR! HOYBUN” GİBİ ERMENİCE “ERMENİ YURDU”ANLAMINDAKİ BİR İSİM ÇATISI ALTINDA TÜRKLERE KARŞI AVDETİ VE KÜRT İSYANCILARI MI TOPLAMAK İSTİYORLAR! BİRİLERİ NİÇİN BU ERMENİ VE AVDETİ KÜRT ÇARPIK İLİŞKİSİNE SIĞINIYORLAR. GERÇEK TÜRKLER VE GERÇEK KÜRTLER NEDEN BU NUMARALARI YUTUYORLAR!
BİRİLERİ NEDEN BUNLARI BİLEREK DİLE GETİRİYOR!

SİZCE NASIL OLUYOR DA NORŞİN YANİ GÜROYMAK İLÇESİNİN BELEDİYE SEÇİMLERİNİ İTTİFAK
ÇOĞUNLUĞU İLE PKK NARKO-TERÖR CİNAYET ÖRGÜTÜNÜN LEGAL BORAZANI OLAN DTP KAZANIYOR?
NEDEN HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ?MADEM Kİ BUNLAR GERÇEK MÜSLÜMAN KÜRTLERDİLER DE NİÇİN PKK LILAR VE TERÖR ÖRGÜTÜNÜN SEMPATİZANILAR?NİÇİN?ACABA KENDİLERİNE BULAŞAN VE KARIŞAN ERMENİ KANLARI BUNU ÇEKİYOR DA ONDAN MI?!MEDRESE VE MOLLA BÖLGESİYMİŞ FALAN FİLAN !!!!!BIRAKIN HİKAYELERİ,BUNLARI PATRONUNUZ AVRUPALILARA ANLATIN!BUNLAR ADAM GİBİ ADAM VE GERÇEK

KÜRT OLSALARDI PKK GİBİ KATİL VE CİNAYET ÖRGÜTÜNÜN PARTİSİ DTP Yİ BAŞLARINA TAÇ EDİP KASABALARINI VE NAMUSLARINI ONLARA TESLİM ETMEZLERDİ!BİR TÜRK ATASÖZÜ DER Kİ;AVDETİ KÜRTTEN EVLİYA,KOYMA ONU AVLUYA!!GERÇEK EMMOĞLUMUZ KÜRTLER KENDİLERİNİ YÜZLERCE YIL OLDUĞU GİBİ BUGÜN DE İSPAT ETMİŞ KAHRAMAN KORUCU AŞİRETLERİMİZİN FEDAKAR EVLATLARIDIRLAR!

BİRİLERİ BATIDA DA AÇILIM YAPIP, YAKINDA İSTANBUL İÇİN "KONSTANTİNOPOLİS"DERSE HİÇ ŞAŞIRMAYIN!MİLLİ KİMLİĞİMİZE YANİ TÜRKLERE SALDIRILAR AB-SEVR DESTEĞİYLE İÇERDEN DEVAM EDİYOR!

www.eruotürknachrichten.com.de sitesinde Avrupada yaşayan duyarlı Türkler şöyle soruyorlar;
Sayın Bahçelinin dediği gibi PKK LI KÜRTÇÜ HAİN ŞİVAN PERVERLERE YÜREĞİ TİTREYEN,TÜRK ŞEHİDİNE KELLE,KATİLBAŞINA SAYIN DİYEN ÇÜRÜMÜŞLÜK NEYİN NESİDİR ACABA?NE MENEM BİR ZİHNİYETTİR BU?sorusunun cevabı nedir?

BİRİLERİ SAĞ GÖSTERİP SOL MU VURMAK İSTİYOR ACABA? BİRİLERİ KÜRDÜ GÖSTERİP,ARKASINDA SAKLANAN ERMENİYİ Mİ AÇIK KAPIDAN SOKMAK İSTEMEKTEDİR? BİRİLERİ NEDEN SEVR'İ YENİDEN GÜNDEME TAŞIMAK İSTİYOR? BİRİLERİ NEDEN TÜRK MİLLETİNE YALAN SÖYLÜYOR?

ÇALDIRANDA OSMANLININ YANINDAKİ KÜRTLERİ KARDEŞ,KARŞIDAKİ ÖZ AZERBAYCAN TÜRKLERİNİ İSE DÜŞMANMIŞ GİBİ GÖSTERİP PARTİ TOPLANTISINDA ÖVÜNÇLE ANLATAN ZİHNİYET NEDİR?
ZILGIT'A SAHİP BİZİM DİYEN AMA MELEK-İ TAVUS DENEN ŞEYTANA MİNNET İÇİN BU ÇINGIRAKLI YILANIN SES TAKLİDİNİ EDENLERİN YEZİDİLER OLDUĞUN UNUTTURUP BUNU PKK LI KATİLLERİN HER ASKERİ KARAKOLU BASIP TÜRK ASKERLERİNİ ÖLDÜRDÜKTEN SONRA ÇEKTİĞİNİ GÖZARDI ETTİREREK SANKİ BİZİM KÜLTÜRÜMÜZ İMİŞCESİNE MİLLETİMİZE YUTUTURMAYA ÇALIŞANLAR KİMLERDİR?

BİRİLERİ BU ÜLKEYİ SAVAŞARAK KURAN MİLLETİN TÜRK MİLLETİ OLDUĞUNU GÖZARDI ETMEK İSTİYOR VE DÖNEMİN ABD MANDACILARI BİRKISIM ÇERKEZLERİ VE İNGİLİZ MANDACILARI KÜRT-TEALİ CEMİYETİNİN BAZI KÜRTLERİNİ ÜLKEYE YANİ TÜRKİYE CUMHURİYETİNE ORTAK YAPMAK İSTİYOR?

BİRİLERİ BU ÜLKENİN TAMAMINA YAKINI TÜRK OLAN VE KENDİNİ TÜRK HİSSEDEN KARDEŞLERİMİZ İLE NÜFUSUNUN % 25 KATILIMI İLE KURTULUŞ SAVAŞINI KAZANARAK KURDUĞUNU UNUTTURMAK İSTİYOR?
BİRİLERİ SANKİ BU ÜLKEYİ KURAN TÜRKLERİN YANINA ,ÖZÜNDE HAİNLİK YAPAN AZINLIK UNSURLARINI KAKALAMAK İSTEYİP,GELECEK NESİLLERİMİZE "DEMOKRATİK AÇILIMLAR"ŞEKLİNDE NAYLON AÇILIMLARI MI YUTTURMAK İSTEMEKTEDİRLER?
NEDEN?

S.Askeri Beyin 1.Dünya savaşınıda Bağdatı ingilizlere karşı savunmak amacıyla kurmak istediği "Müslüman Birlik"içine davet ettiği ve merkezi Tebrizde bulunan "Müslüman Ermeniler Cemaati" ile merkezi Erbilde bulunan "Süryani islam Teşkilatı" ından gelen cevap gayet açıktır.Bunlar biz hernekadar müslüman isek de Biz has Ermeniyiz ve "Millet kimliğimiz din kimliğimizden"üstündür diyerek hem işgalci ingilizlere karşı reddetmişler hem de ingilizlerin safında Türk-Müslüman birliğe karşı savaşmışlardır.Tarihin bu acı gerçeği ile Avdeti müslüman Kuzey Irak Kürtlerinin de para karşılığı satın alınarak ingilizlerin yanına geçmesiyle ve Bağdatı savunmak için Türkmenlerle başbaşa kalan S.Askeri bey'in "BEN HAYATIMIN HATASINI YAPTIM" diyerek böyle bir değişebilen inançların birliğinin asıl olmadığını ,gerçek birliğin Milli Birlik olduğunu İstanbula yazarak intihar etmesiyle son bulmuştur.Yani tarihin sayfalarında yazan gerçekler aslında şudur ki;

TÜRK MİLLETİ ASLA UNUTMA Kİ;
TÜRKİYEDE VE TÜRK COĞRAFYALARINDA,
MÜSLÜMAN ERMENİLER,
MÜSLÜMAN SÜRYANİLER,
MÜSLÜMAN RUMLAR,
MÜSLÜMAN SIRPLAR,
MÜSLÜMAN GÜRCÜLER,
MÜSLÜMAN KIPTİLER,
MÜSLÜMAN MECUSİLER......VARDIR!
BUNLARIN İSİMLERİ MÜSLÜMAN VEYA TÜRK İSMİ OLABİLİR AMA BUNLAR ASLA VE ASLA TÜRK DEĞİLDİRLER.BU YÜZDEN,
TÜRKLERİ SEVMEZLER,

GEÇMİŞTE GERÇEK TÜRKLERE KARŞI OSMANLIYI KANDIRIRAK ÇALDIRAN DA TÜRK BAŞBUĞU VE TÜRKLÜK İÇİN "SOYU SOYLAMALI,BOYU BOYLAMALI ,TEK BİR DİL İLE SÖYLEMELİ"DİYEN AZERBAYCANIN OĞUZ ŞAHI İSMAİLE SALDIRTMIŞLARDIR,

BİRİLERİ BUNU BUGÜN ÖVÜNEREK SÖYLÜYOR.NE İLGİNÇ DEĞİL Mİ?
BUNLAR DİYARBAKIRI BAŞKENT YAPMIŞ TÜRKMEN HANI UZUN HASAN'A VE TÜRKMEN DEVLETİ AKKOYUNLULARA(TURKİYA) DA AVDETİ ERMENİ VE KÜRTLERLE BİRLİKTE SALDIRIP YOK ETTİLER.
BUNLAR TÜRK HAKANI BAŞBUĞ TİMURDAN ANKARADA DERSLERİNİ ALDILAR.TOKADI YEDİLER!
ANCAK YİNE DURMADILAR ENDERUNDAN ÇIKARAK AVDETİ ÜMMETÇİ KÜRT ŞEYHLERİ İLE BİR OLARAK AZDILAR!TÜRK KARAMANLILARI YOK ETTİRDİLER.

TÜRK MEMLUKLARI YOK ETTİRDİLER.
KOMŞU COĞRAFYALARDAKİ TÜM TÜRK HANLIKLARINI VE HAKANLIKLARINI YOK ETTİRDİLER.
ÇÜNKÜ BUNLAR DÜN DE TÜRKLERİ SEVMEZDİLER BUGÜN DE SEVMİYORLAR!
BUNLAR;TÜRKLERİN ATALARI OLAN OĞUZHANI,ATİLLAYI VE ATATÜRK'Ü SEVMEZLER,
TÜRKLERİN DİLİNİ VE KÖKTÜRK ALFABESİNİ SEVMEZLER,TÜRKLERİN AY YILDIZLI BAYRAĞINI SEVMEZLER,
TÜRKLERİN YARADILIŞ DESTANLARI OLAN ERGENEKON,ŞU VE ASANA DESTANLARINI SEVMEZLER,
TÜRKLERİN HİÇBİRŞEYİNİ SEVMEZLER,TÜRK ADINI VE TÜRK BOYLARINI VE DEVLETLERİNİ SEVMEZLER,
HATTA ELE GEÇİRDİKLERİ MAKAMLARI KULLANARAK TÜRK,ATATÜRK,TÜRKİYE,TÜRK MİLLETİ,AYYILDIZ GİBİ TÜRK MİLLETİNİN ÖZELLİKLERİNİ AĞIZLARINA ALANLARI FIRSATINI YARATARAK HAPİSHANELERE TIKARLAR!BUNU DA GERİNEREK YAPARLAR!AYNI OSMANLININ SON ZAMANLARINDA OLDUĞU GİBİ!
HATTA 2200 YILLIK TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNİN KAHRAMAN SAVAŞAN SUBAYLARINI BİLE ALLEM KALLEM EDİP TUTUKLARLAR!

BUNA ÜST YÖNETİMİN GIKINI ÇIKARMADIĞINI VE KENDİ SUBAYLARINI SAVUNMADIĞINI GÖRÜNCE DAHA DA HIZ VERİRLER!KISACASI BUNLAR İÇTEN İÇE BULUNDUKLARI TÜRK ÜLKELERİNDE TÜRK'DEN NEFRET EDENLERDİR!! TÜRKLERİN 12 BİN YILLIK MİLLİ KİMLİĞİNE SALDIRIYORLAR.BUNU İYE BELLE TÜRK !SAKIN UNUTMA!

ATATÜRKÜN GENÇLİĞE HİTABINDA DEDİĞİ ".....
ÜLKENİN BÜTÜN KALELERİ ZAPTEDİLMİŞ VE LİMANLARINA GİRİLMİŞ OLABİLİR.BUNU BERTARAF ETMEK İÇİN GEREKEN KUDRET MEVCUT OLDUĞUN TÜRKLÜKTEDİR"SÖZÜNÜ ASLA UNUTMA!AVDETİLERİ-KRİPTO DÖNMELERİ VE ÜMMETÇİ DEVŞİRMELERE ASLA İNANMA VE ONLARIN YANINDA OLMA!ARTIK KURTULUŞ SAVAŞI YILLARINDA OLDUĞU GİBİ BİR "TÜRK"OLARAK AZINLIK PSİKOLOJİSİ İLE HAREKET ET VE BULUNDUĞUN YERDE TÜRKLERLE OMUZ OMUZA OL! HERYERDE TÜRKLERİ ARA VE BUL.ONLAR ,HANGİ BOY,OYMAK,MEZHEP,DİN,DÜNYA GÖRÜŞÜ VE İNANIŞTAN OLURSA OLSUNLAR SENİN KARDEŞİNDİR VE SENİN CANINDIR.denmektedir.

Son günlerde emperyalizmin uyguladığı Türkiye ve kuzey Mezopotamya topraklarındaki bölücü planın neticesinde,birileri ve bir takım yerli işbirlikçileri vasıtasıyla tarihi gerçekler çarpıtılmak istenmektedir.Olmayan bir Kürtçe dili hararetle NAYLON BİR ŞEKİLDE yaratılmak istenmektedir. Özünde birer eski Türkmen Oymak lehçeleri olan 2000-3000 kelimelik yığma eski Türkmence sözcüklerinin, %80 ni Arapça ile yoğrulmuş olan bir Kurmançi Ağzı,aynı şekilde yığma Türkmence kelimeler üzerine %80 Farsça kelimelerle donatılmış Sorani lehçesi ve yine yığma eski Türkmence bozuk telaffuzlu kelimelerle %80 i Türkçe ile donatılmış Zazaki Oymak ağızlarını yani lehçelerini ,sanki bir Kürtçe diliymiş gibi yutturmaya çalışmak ve buna suni bir çatı oluşturmak,hem tarihi gerçeklere hem de filoloji bilimine sahtekarlık tezgahı yapmaktan başka bir şey değildir.Bu coğrafyada Türklerle birlikte var olan ve hiçbir zaman bir Ortadoğu ve Mezopotamya Otokton halklarından olmamış olan Emmoğlumuz Kürtler hakkındaki uydurma naylon savları bu sitedeki Araştırmalarımız bölümünde “Emmoğlumuz Kürtler “ yazamızda delillere dayanan bilimsel bir çalışma ile detaylı olarak açıkladık.


Bu bağlamda Emeviler döneminde bile bölgede bir Kürt etkisinden veya coğrafi yer adından bahsedilmemesi günümüzdeki kürt açılımları ile yutturulmaya çalışılan savlarını ne denli tutarsız ve gerçek dışı olduğunu ispatlamaktadır.Bugün emperyalizmin geldiği noktada, Doğu Anadolu ve Kuzey Mezopotamyanın karışık etnisiteli coğrafyasında ve yer altı zenginliklerinin başında nöbet tutucak bir bekçi ve uşak devlete ihtiyaç duyulmaktadır.Bu devlet de büyük çoğunluğu kripto dönmelerden yani avdetilerden oluşturulacak bir naylon kürt devleti olacaktır.Gerçek Emmoğlumuz Kürt aşiretleri ve oymakları ABD ve İsrail ile bu uşaklık işbirliğini reddetmektedirler.


Avrasya tarihine baktığımızda Anadolu ve Mezopotamyanın prototürk kavimler olan Etrüsk, İskit, Pelasg, Leleg, Turukku, Hatti, Sümer ve daha niceleri tarafından iskan edildiğini görmekteyiz. Bunu bilmeyen veya göz ardı eden entel- dantel ve naylon aydınları kimsenin ciddiye almamasını diliyoruz.Çünku onlar her şeyi emir aldıkları emperyalist odakların çıkarlarına göre çarpıtarak görevlerini en iyi şekilde yapmışlardır.Onların son numarası coğrafyamızdaki güya eski kürt isimlerinin iadelerinin sağlanmasıymış.Bu tam bir aldatmacadır.Çünkü bu coğrafyada ve yakınlarında tarihte hiçbir kürt devleti kurulmamış ve var olmamıştır.Yani var olmayan bir milletinin devletinin kurduğu hiçbir şehir olmadığı gibi koyabileceği bir isim de yoktur.Anadoluda ve Mezapotamyada ki coğrafi isimler aynı Kafkaslar ve Ortaasyada olduğu gibi prototürkler tarafından verilmiş ve daha sonra fonetik bozulmalarla çeşitli ağızlara göre harf değişikliklerine uğramış isimlerdir. Büyük Türk milliyetçisi Atatürk ün döneminde ve daha sonraki devrelerde bu isimler günümüz Türkçesine uyarlanmışlardır.Aslında her ikisininde kökeni aynıdır.Birisi prototürkçe diğeri ise çağdaş Türkçedir. Üstelik Türklerin arkasına takılarak göçebe halde mezra mezra dolaşıp hayvancılık yapan emmoğlumuz Kürtlerin bir yerleşim kurmadıklarını sadece Türklerle beraber yaşadıklarını ve birlikte hareket ettiklerini tarihsel gerçekler söylemektedir.

HERKES KÜRT ŞİVELERİNİN FONETİK TELAFFUZLARI İLE OLUŞMUŞ ,SAHTE UYDURUK ŞEHİR VE COĞRAFYA İSİMLERİNİ İNSANLARA YUTTURMAYI BIRAKSIN ARTIK.BU UYDURUK VE KOMİK KÜRT AĞIZLI ŞEHİR İSİMLERİNE BELKİ MASUM KÜRTLER İNANIYOR AMA TÜM DÜNYA DA GÜLÜYOR!!!!!!!

Yani Anadolu ve komşu coğrafyalarda Kürtçe bir isim yoktur olamaz da.Çünkü ne bir devlet ne de şehir kuramayan ve göçebe yaşayan kürt oymakları, Selçuklu döneminden beri tahrir defterlerine “yurtsuz etraklar” olarak kaydedilmişlerdir. Kurulan yerleşim yerlerinin isimleri onbin yıllık Anadolu Öntürk tarihine göre %90 itibari ile prototürkçe dir.Bu isimlerin prototürkçe olan etimolojik yapıları hem "Anadolunun ilkçağ tarihi" hem de "Anadolunun ortaçağ tarihi"isimli araştırmalarda detaylı ve su götürmez olarak kesinlikle ispat edilmişlerdir. Ancak geriye kalan %10 isim ise Ermenice, Süryanice, keldanice, aramice ve diğer tarihte yokolmuş kavimlerin dillerindendir.Birkaç örnek olarak verdiğimizde, Avdeti Kürtlerin naylon devletleri olacak Kürdistanın güya Başkenti olarak belirledikleri Diyarbakır yani Amed’in etimolojik kökeni “AMEDA/AMİDA”olup AMA:Ana Tanrıça Kök sözcüğü ile WANDA/ANDA/ADA takılarının çeşitlemesi olan İNDA takısından türetilmiştir.Luwi dilinde olan bu isim “ANA TANRIÇANIN TAPINICISI HALK” anlamındadır.KERKÜK luwi dilinde “UÇ yeri” anlamında KARKA,Siirt Zikirtuların kenti ve Ermenice SİGERD,Tillo adı süryanice Til/Tilo olup "Tepe" anlamında,Mardin süryanice kalekent anlamında MARGDİS/MARDES,Siverek Ermeni dilinde SEVAVERAK,Süryani dilinde ŞEBHABHERAK,Şırnak ise Ermenice SİRUNAG dır.AYRICA İLGİLENENLER İÇİN RİZENİN "POTAMYA"İLÇESİNİN ADI RUMCADIR VE "NEHİRYERİ"ANLAMINDADIR!BU ÖRNEKLERDEN BİNLERCE SAYABİLİRİZ.GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ BU COĞRAFİ İSİM VE YERLEŞİM ADLARININ KÜRTLERİN HİÇBİR OYMAĞININ LEHÇESİNDE YERİ BİLE YOKTUR. ANCAK ERMENİCE VEYA SÜRYANİCE BİR İSMİ BULUNAN YERLEŞİME KÜRT OYMAKLARI KENDİ AĞIZLARINCA FARKLI BİR İSİM VERMİŞ OLABİLİRLER.


BU DA O YERİN ASIL İSİM KÖKENİNİ ETKİLEMEYECEK OLUP, BU TİP YERLEŞİMLERİN EĞER ESKİ İSİMLERİNİN KONULMASI DÜŞÜNÜLÜYORSA ERMENİCE, SÜRYANİCE VE KELDANİCE İSİMLERİNİN GERİ KONULMASI OLUP NİHAİ PLANDA HESAPLANAN AVDETİ İSTEĞİ DE BUDUR.GÖSTERMELİK VE YEMLEME ŞEKLİNDE AVANTADAN BÖLÜCÜ-AVDETİ KÜRTLERE DEMOKRATİK FIRSAT SAĞLAMAK NUMARALARI SAHTEKARLIKTAN BAŞKA BİRŞEY DEĞİLDİR.ZATEN GERÇEK KÜRTLER OLAN VE VATAN TOPRAKLARINI TÜRK KARDEŞLERİ İLE GECE-GÜNDÜZ SAVUNAN EMMOĞLUMUZ KAHRAMAN KÜRT KORUCU AŞİRETLERİ DE BUNUN BİLİNCİLERDİR.ONLAR DA KENDİ ARALARINA KARIŞMIŞ VE ÇOĞUNLUĞU TEŞKİL EDEN KÜRTÇE KONUŞABİLEN AMA KÜRT OLMAYAN BU AVDETİ-DÖNME ERMENİ VE SÜRYANİLERİN PKK İLE DTP DE YUVALANDIKLARINI GAYET İYİ BİLMEKTE VE BİREBİR BUNLARI YAŞAMAKTADIRLAR!Vatanı

Türk kardeşleri ile savunan bu gerçek Kürt kardeşlerimizi sevgiyle selamlıyoruz!
Bilindiği gibi tarihsel süreç içerisinde Kafkaslar ve balkanlardan Anadolu ve mezopotamya ya inen prototürkler in isimleri ve tamgaları Erzurumdaki Cundi mağarasında Van daki kalelere Hakkari yani Çölemerikteki yazılı taşlara kadar kazınmıştır. Buradaki Türk varlığı Mustafa Kemal Atatürk ün dediği gibi 10 000 yıllıktır. Çölemerikteki yani Hakkarideki Köktürkçe Prototürk Tamgalarını aslında alıp geçenlerde bulunduğu yeri Avdeti Kürtlerin toprağı sanan o soytarı Şemdinli Belediğe Başkanının gözüne sokmak lazımdır. Neden mi?Çünkü Çölemerik aslında keldani dilinde “Gulamarik”olup “Derin vadili dağlar”anlamındadır.Hakkarinin özünde Türkler gelmeden önce, Keldanilerce de iskan edildiğini saklamaktadırlar.Bugün kendi aşireti hakkında o topraklarda keldanilerce Avrupa konseyine katliamcılar olarak şikayet edildiğini de saklamaktadır.Ama bütün bunlara rağmen

TV lerde “Kürt açılımına”yalakaca sözler söylemektedir. Bunlar ve aşiretleri bütün Hakkarideki keldanileri nasıl kırıp sürgüne gönderip, ev, bark tarla bahçe ve arazilerine gasp yolu ile el koyduklarını unutmaktadır. Aynı şekilde Güneydoğuda ve Kuzey Iraktaki bazı avdeti Kürt aşiretlerinin Süryani, Ermeni, Asuri ve Gıldanileri nasıl yok edip öldürdüklerini, insanların altın dişlerini söktüklerini, küçük Ermeni ve Süryani kız çocuklarını kendilerine karı olarak, oğlan çoıcuklarını ise iç oğlanı ve evlatlık olarak zorla alıkoyduklarını, o dönemin Rus Bölge komutanı olan Minorskinin anılarında yazıldığını gizlemektedirler.Çünkü bunları hem kendi nene ve dedelerinden ve hem de birbirlerinden iyi bilmektedirler.

Yapılan her türlü olumsuzluğu gaspı, insan öldürmeleri rahatlıkla Türklerin üzerine atabilmekte ve kenardan sanki kendileri mazlumlarmış gibi sırıtarak seyretmektedirler. Ermeni ve Süryani dönmelerinin terör örgütü olan PKK nın büyük çoğunluğunun Avdeti yani kripto dönme olması ve gerçek emmoğlumuz Kürtlerin köylerini basarak çoluk çocuk katletmeleri işte bu nefret ve içlerinde asla yok olmayan kinlerindendir.Burada bilinmesi gereken en önemli şey Türkiye ve kuzey ırak ta yaşayan Kürtçe konuşan tüm insanların toplam nüfusu 12 ile 15 milyon civarındadır.

BUGÜNKUZEY IRAKTA BULUNAN BÖLGESEL YÖNETİM BAŞTA BARZAN OLMAK ÜZERE AVDETİ KÜRT AŞİRETLERİNDEN OLUŞMAKTADIR.BİLİNDİĞİ GİBİ BUNLAR HERGÜN TÜRKMENLERİ ÖLDÜRMEKTE,SÜRYANİLERİ VE KELDANİLERİ İSE KAÇIRMAK İÇİN BOMBALI SALDIRILARI ORGANİZE ETMEKTEDİR.YANİ AVDETİ KÜRTLERİN MERHAMETİNE VE İNSAFINA KALMAKTANSA ÖLMEK YERİNDEDİR!!!!!!!

BUNLAR BAZEN ÇİZMEYİ AŞARAK TÜRKLERE VE TÜRKİYEYE BİLE MEYDAN OKUMAKTADIRLAR!!!NE YAZIK DEĞİL Mİ???


Ancak bu coğrafyada kürtçe konuşan ve kürt olduğunu iddia edenlerin sadece %30 u gerçek Kürttür. Bu gerçek emmoğlumuz Kürtler de zaten Türklerin ve Türkmenlerin yanında olup yurtsever insanlardır.Türkiyede zaten çoğunluğu vatanı Türk Askeri ile birlikte katil çetelerine karşı savunan bu gerçek Kürt kardeşlerimiz olan kahraman korucular ve onların aşiretleri/oymaklarıdır.Diğerleri ise Türk ve Müslümanların düşmanı dönme -ümmetci avdeti sahtekarlardırlar! Yani geriye kalan %70 kürtçe konuşan, ancak “naylon kürt” olarak tabir edilen bu insanlar ermeni , Süryani, Mecusi, gıldani, mıtrıbi, yezidi gibi avdeti yani kripto dönme olup, Türklere, Kürtlere ve Müslümanlara düşmandırlar.Bunlar yıllardır Kürtleri kandırmak için;"Tatvani, Tatvani, Meydani Hortdani / Ermeni Kürdü bırai." Yani ,"Tatvan, Tatvan, yiğit meydanı / Ermeni Kürt kardeştir"diyenlerdir!!!!!!!.

İşte Siyonist oligarşinin emperyalist planlarında kullandığı insanlar bu naylon Kürtlerdir. Bunlardan Türkiye de de çok miktar da bulunmakta olup Türk karşıtı olan her oluşumda bunlar ön plana çıkmaktadırlar. Yandaş medya desteği ile “ bir bilen olarak” Türk ve Kürtleri rahatsız edip ayrıştırma sürecindeki rollerini oynamaktadırlar. Bunlar sadece medyada bulunmayıp toplumun her kesiminde en üst makamlara kadar gelebilmiş, büyük zenginliklere ulaşabilmiş ve hatta TBMM ye girebilmiş cibilliyetsiz soytarılardır.

Biz gerçek Türkler ve gerçek emmoğlumuz Kürtler olarak global emperyalizme, onun planlarına ve onun ülkemizdeki soytarı aktörlerine karşıyız. Hiçbir şekilde gerçek türk ve gerçek kürt karşı karşıya gelemeyecek kadar bir Türkmen ahlakına sahiptir. Bunlar etle tırnak gibi yaradılmış olup birinin olmadığı yerde diğerinin yaşaması olanaksızdır. Ancak biz yıllardır söylüyoruz ki hangi mevkiye gelirse gelsinler makam ve mevkilerini kullanarak ellerine geçirdikleri erkleri harekete sokarak gerçek Türk ve gerçek Kürdün arasına nifak sokmak isteyenler çıkacaktır. Bunu ancak avdeti Türkler ile avdeti Kürtler arasında başarabilirler. ÇÜNKÜ TÜRK’Ü SEVMEYEN KÜRT KÜRT,KÜRDÜ SEVMEYEN TÜRK DE TÜRK DEĞİLDİR….!!!!!!!!
TABİKİ BU DEYİM GERÇEK TÜRKLER VE GERÇEK KÜRTLER İÇİN GEÇERLİDİR!
DÜNYADAKİ TÜRK MİLLETİNİN TÜM BOY VE OYMAKLARININ ORTAK ACİL ÖNERİSİDİR;***BÜTÜN TÜRKLER BİR ORDU***

KÜRT AÇILIMI DA NEYİN NESİDİR?

Bakın; son günlerde yoğunlaşan bir Kürt açılımı sözü gündemde! Öylesine ki; yüzyıldır ABD’nin İngiltere’nin İsveç’in, Fransa’nın, Ermenistan’ın, İsrail’in yapamadığını Türkiye’ye yaptırmak istiyorlar..

Ne mi yaptırmak istiyorlar?

Kürt ulusu yaratmak!
Peki böyle bir ulus var mı?
Bu köşede birkaç kez yazdık. Kürt ulusu diye bir ulus yokk..
Nasıl mı yok? Bakın;
İngiliz muhipler cemiyeti, Kürt teali cemiyetinin 1900’lü yıllardan başlayan çalışmaları var. Paris, Oslo, Erivan, Vatikan, Telaviv’de Kürdoloji Enstitüleri kuruldu. Yıllardır çalışmalarına karşın bir Kürtçe gramer, sözlük ortaya koyamadılar..Erivan’ın geçen yıl çıkardığı sözlük Türkçe, Arapça, Farsça ve yerel dil karması..

Kuzey Irak’ta, dünün teröristleri Talabani ve Barzani aşiretleri birbirini anlamıyor. Arapça ortak dil..

ABD, İsrail, İngiltere bir türlü ortak dil gerçekleştiremedi.

AKP; Türkiye’de güneydoğu da Kürtçe kursların açılmasına izin verdi. Açılan tüm kurslar katılım olmadığı için kapandı. Neden Çünkü ortak bir dil yok..

Güneydoğu kökenli sanatçılar kasetler yaptılar, okunmadı, satılmadı, vazgeçtiler…
TRT Şeş büyük bir gösteri ile açıldı.. Kırmançça’nın Diyarbakır ağzıyla yayını kimse anlamadı. Diğer lehçe Zaza’ca yayına koydular yine izlenmedi..

DTP; TBMM’de basın toplantısıyla Kürtçe gazete çıkardık dediler. Satılmadı okunmadı anlaşılmadı, satılmadı…

Terör örgütünün anlaşma dili Türkçe.. ROJ Tv birçok lehçede yayın yapıyor ama genel yayını Türkçe..

Peki ama neden? Çünkü; Kürtçe diye bir dil yok. Sadece bölgede farklı topluluklar var. Zazaca, Kırmançça, Solhanice, Dimillice, Bohtanice var. Ve her biri bir diğerini anlamıyor, birkaç kelime dışında!

Şimdi siz hangi dilden, hangi ulustan bahsedeceksiniz!

Sonra da çıkmışlar; Kürt açılımı diyorlar. Neyin açılımı bu? Türkiye’de yüzde 6’lık topluluk o da kendi aralarında bütünlük taşımıyorsa neyin açılımı olacak bu?

Ahkam kesmek kolay..

Bir de denilen şu dağdakileri indirmek! Dağdakinin bölge insanı ile ilişkisi ne ki? Yüzde 10’luk oran. Yüzde 90 ı bölge insanı değil..

Polis Akademisi’nde düzenlenen Kürt Sorunun Çözümünde Türkiye Modeli Çalıştayı yapılıyor. AKP’li yetkililer diyor ki, ’Bunlarla da görüşürüz, bunları da ikna ederiz.” Kimleri ikna edecekler acaba!

İkna edilenler; 25 yıldan bu yana Suriye, Kandil, PKK odaklarını ziyaret edip onlarla görüşerek, tek yanlı Türkiye’de PKK’ya yandaşlık yapanlar, hiçbir dönemde Türk milletinin milli ve manevi değerlerine sahip çıkmayanlar, şimdi Kürt açılımı projesinde devletin güvenliğini tehdit edecek grubun içerisine gelerek, Türkiye’de demokratik açılım bahanesiyle bölünmeye cesaret veriyorlar. Kürt açılımının yerli modelini oluşturmaya çalışıyorlar.

Oysa herkesin, ne yaptığını bu millet biliyor. Neyi yazdıkları, neyi söyledikleri biliniyor. Belli tipleri dinleye dinleye bu millet usanmıştır.

Şimdi kalkıp bölücü terör örgütüyle mücadeleden vazgeçerek, olayı genişletip sosyal dokuyu parçalayarak, birilerinin Dört parçalı büyük Kürdistan’ın ilk aşamasını Türkiye’den başlatmaya kalkıyorlar. Bu yaklaşım büyük bir gaflet, dalalet ve ihanettir…

Memleketi çatışmaya, bölünmeye doğru sürüklemeye kimsenin hakkı yoktur. Bu millet çatışma istemiyor. Refah istiyor, kalkınma istiyor, iş istiyor, aş istiyor, kaliteli eğitim istiyor, insanca yaşama istiyor..

Günün Sözü: Milletler güçlü birleştirici liderlerle etkin olur. Cüce adamlarla da küçülür, bölünür, etkisizleşirler.
Prof.Dr.Nurullah AYDIN

BU ALTAKİ SİTE ERMENİ PKK SİTESİDİR

Güroymak’ta ‘Norşin’ Heyecanı

norşin

nurculuğun kökenleri :deliüzzaman'ın kökenleri!-1-

nurculuğun kökenleri :deliüzzaman'ın kökenleri!-2-

deliüzzamanın yezıdı ermenı vatıkan kokenlerı-3

deliüzzamanın yezıdı ermenı vatıkan kokenlerı-4

gürcistan azınlık raporu;yezitler ve süryaniler

Norşin Kürtçe Değil Ermenicedir

masonlaştırılan dinler ve siyasi iktidarlar

Fethullah ermenidir

Kürt Yahudileri. Bunlar da son bir asır içinde ya Sünnî, ya Alevî görünerek araziye uymuştur. Kürt yahudileri ve barzaniler




Gönderen Yönetici . Siz Bu Kayıt İçin Herhangi Bir Yanıt Takip Edebilirsiniz RSS 2.0 Yasal Uyarı: Yayınlanan/haberin Tüm Hakları Tarafsız Haber ve Matbaacılık A.Ş'ye Aittir.Yazıların Sorumluluğu Yazarlarına Aittir. Kaynak Gösterilse Dahi Köşe Yazısı/Haberin Tamamı Özel İzin Alınmadan Kullanılamaz. Ancak Alıntılanan Köşe YazısıHaberin Bir Bölümü, Alıntılanan Habere Aktif Bağlantı Verilerek Kullanılabilir.

Bu Yazıyı Paylaşın;

Yazı Linki:
Site kodu:
Forum kodu:

Güncel Döviz, Altın Fiyatları

altın fiyatları altın

Köşe Yazıları

Haftalık E-bülten üyeliği için aşağıdaki alana E-posta adresinizi yazın

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Tarafsız Habere aittir. Alıntı yapılsa bile kaynak gösterilmeden kullanılamaz. © 2016 Tarafsız Haber..